-201,00 DKK

cPro9 Multi Grip Pull Up Bar

Denne pull up bar er beregnet til montering på væggen. monteringen er let, med 4 skruer i hver side af denne cPro9 Multi Grip Pull Up bar, så sider den godt fast og din træning kan begynde. Løft dig selv op, brug din kropsvægt til, at træne eller tone dine muskler i ryg, arme, overkrop og mave.

Du kan starte med at bruge den mest grundlæggende pull up. Den grundlæggende pull up er meget simpel. Du tager fat i baren med begge hænder - håndfladerne vender væk fra dig selv - og trækker dig så opad til du hænger i luften ud for baren.

Hvis du er klar til, at udvide dine øvelser, kan du tilføje ekstra vægt i form af en vægt på dine fødder eller en tung rygsæk på ryggen, der er rig mulighed for, at udfordre dig selv.

Du kan også udvide øvelsen med at vende håndfladerne ind mod dig selv, forsøge at udføre den i én arm, eller med at bøje dine ben og føre dem op mod brystet.

Husk som i al anden form for træning, skal man variere sine øvelser, hvis kroppen vender sig til hver gang, at træne det samme, opnår du færre resultater. Det er også vigtigt, at huske - Øvelse gør mester.

Du har mulighed for 5 forskellige håndstillinger, som gør det muligt for dig at få en effektiv træning.

cPro9 Multi Grip Chin-Up Station vil kunne give dig effektiv træning i hjemmet.

Mål:

Højde: 60 cm

Bred: 131cm

Dyb: 57 cm

Læs mere
Forventet på lager: 28. januar
1.799,00 DKK   2.000,00 DKK

Produkt detaljer

Denne pull up bar er beregnet til montering på væggen. monteringen er let, med 4 skruer i hver side af denne cPro9 Multi Grip Pull Up bar, så sider den godt fast og din træning kan begynde. Løft dig selv op, brug din kropsvægt til, at træne eller tone dine muskler i ryg, arme, overkrop og mave.

Du kan starte med at bruge den mest grundlæggende pull up. Den grundlæggende pull up er meget simpel. Du tager fat i baren med begge hænder - håndfladerne vender væk fra dig selv - og trækker dig så opad til du hænger i luften ud for baren.

Hvis du er klar til, at udvide dine øvelser, kan du tilføje ekstra vægt i form af en vægt på dine fødder eller en tung rygsæk på ryggen, der er rig mulighed for, at udfordre dig selv.

Du kan også udvide øvelsen med at vende håndfladerne ind mod dig selv, forsøge at udføre den i én arm, eller med at bøje dine ben og føre dem op mod brystet.

Husk som i al anden form for træning, skal man variere sine øvelser, hvis kroppen vender sig til hver gang, at træne det samme, opnår du færre resultater. Det er også vigtigt, at huske - Øvelse gør mester.

Du har mulighed for 5 forskellige håndstillinger, som gør det muligt for dig at få en effektiv træning.

cPro9 Multi Grip Chin-Up Station vil kunne give dig effektiv træning i hjemmet.

Mål:

Højde: 60 cm

Bred: 131cm

Dyb: 57 cm

Specifikationer

  • Brand cPro9
  • Bredt greb Ja
  • Materiale på håndtag Metal
  • Montage Væg
  • Mulighed for dips Nej
  • Smalt greb Ja
  • Tilbehør Nej