Hvornår kan jeg forvente at modtage min pakke?
Leveringstiden kan variere alt efter, om varen er på lager, fjernlager eller om der er tale om en bestillingsvare. Du finder lagerstatus under selve produkterne,
inde på vores hjemmeside. Er varen på lager, bliver din bestilling afsendt omgå...
Læs mere
Hvem afsender min pakke?
De fleste pakker vil blive afsendt med GLS, men i visse tilfælde benytter vi også PostDanmark, Danske Fragtmænd,
DHL, DPD og Schenker. Bestiller du fragt med omdeling og din pakke vejer me...
Læs mere
Kan jeg spore min pakke?
Du har altid mulighed for at spore din pakke. Når din ordre er blevet pakket og gjort klar til afsendelse, modtager du en
‘Din pakke fra Apuls ApS er på vej til dig’ mail hvor du finder dit track and trace num...
Læs mere
Jeg er ikke hjemme, når pakken ankommer. Hvad gør jeg?
Hvis du ikke har mulighed for at være hjemme, når fragtmanden kommer forbi og afleverer din pakke, så kan vi arrangere,
at de blot kan stille pakken på din adresse uden kvittering, hvis dette er muligt. Dette kræ...
Læs mere
Modtaget en forkert vare
Har du ved en fejl, modtaget en forkert vare, bedes du kontakte os på info@apuls.dk og oplyse følgende oplysninger:
Læs mere
Modtaget en defekt vare
Vi sikrer os altid kvaliteten på de varer vi sender ud. Så hvis du har modtaget en defekt vare, så undskylder vi
rigtig mange gange. Det løser vi selvfølgelig med det samme! Send os en mai...
Læs mere
Jeg mangler noget i min forsendelse
Har du ikke modtaget alt det som du har bestilt, så beklager vi frygtelig meget. Kontakt os venligst på info@apuls.dk.
Du bedes oplyse dit ordrenummer samt navnet på den mang...
Læs mere
Er der mulighed for at afhente en ordre hos jer?
Det kan du tro! Vores lager og showroom finder du på Anker Andersens Vej 8, 7160 Tørring.
Her har du altid mulighed for at afhe...
Læs mere