Returnering eller ombytning af vare
Ønsker du at returnere eller ombytte en vare, så hjælper vi gerne med det. Skriv til os på info@apuls.dk og oplys dit ordrenummer samt om du ønsker at returnere
eller ombytte din vare til en anden. Uanset om du ønsker ombytn...
Læs mere
365 dages fortrydelsesret
Udover de lovpligtige 14 dages fortrydelsesret, så har vi også vores 365 dages fortrydelsesret hvor følgende gælder:
Fortrydelsesfristen udløber 365 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har best...
Læs mere
Returnering af større vare
Hvis du ønsker at returnere en vare, der vejer mere end 28 kg eller har dimensioner, der overskrider grænserne hos GLS, er det nødvendigt at vi kan afhente den på en palle,
i samme størrelse som varen blev leveret på. Hvis varen ikke blev leveret på en palle, kan du konta...
Læs mere
Refundering af fragtomkostninger
Hvis du returnerer hele din ordre, vil du få returneret det fulde beløb, men fragtomkostninger vil ikke blive refunderet.
Det samme er også gældende for, at hvis du som kunde returnerer dele af din ordre, så vil...
Læs mere
Jeg har en reklamation. Hvad gør jeg?
Hvis din vare er gået i stykker og du ønsker at oprette en reklamation hos os,
skal du indsende en mail til os på info@apuls.dk og oplyse følgende:
Læs mere
Er der garanti på jeres varer?
Ja, det er der. På alle vores varer er der 2 års garanti, så hvis du har købt en vare hos os og den er gået i stykker,
inden de 2 år er gået, så dækker vi naturligvis, såfremt skad...
Læs mere