Salgs- og leveringsbetingelser | Apuls.dk

Når du handler hos os ingår du en handel med:

 

Apuls ApS

Betaling 

På Apuls.dk kan du betale på flere forskellige måder. 

Bemærk at du ved betaling via bakoverførsel ikke er dækket af indsigelsesordningen. 

Mister du din kvittering, kan du altid kontakte os, så vi kan sende dig en ny. Har du spørgsmål vedrørende faktura eller betaling m.m. kan du altid kontakte os pr. e-mail eller telefon.

Betales der med betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem, hvilket vi benytter. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1200 kr. når dit dankort misbruges ved brug af PIN-koden. Data du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort er krypterede (SSL), og det er således kun PBS, der kan læse dem. Hverken Apuls ApS eller andre har mulighed for at læse disse data.

Når du gennemfører betalingen på webshoppen, vil der blot blive etableret en reservation på betalingen. Selve betalingen vil blive hævet, når vi afsender den første vare på din ordre. Det betyder at betalingen for varer med længere leveringstid også vil blive trukket samtidig. Hvis du ønsker at dette ikke skal ske, kan du med fordel gennemføre en ordre på de varer, som er på lager til omgående levering samt en anden ordre, med varer der har længere leveringstid.

Hvis du ønsker at vide mere om betaling kan du læse mere her.

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer, og herefter trækkes den rente- og gebyrfrie månedsydelse den 20. i hver måned. 

Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill. ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr. 

Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress.  

Læs mere her: www.viabill.com/kredit eller læs mere om finansiering her

 

Alle priser vi opgiver hos os, er inklusiv moms 
Denne butik modtager udelukkende ordrer fra Danmark. Hvis du ønsker at bestille en vare til et andet land, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på info@apuls.dk.
Hvis du har spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os, på mail eller telefon. 

I tilfælde af forsinkelser, restordre eller udsolgte varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig herom, og hvad vi kan gøre i sagen – f.eks. give dig pengene tilbage, eller hjælpe dig med at finde en tilsvarende vare et andet sted.

 

Prisfejl & leveringstid
Hvis en pris er åbenlyst forkert, og du rimeligvis burde have opdaget dette, er vi ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris. Leveringstiderne der oplyses på produkterne er vejledende og ud fra vores vurdering, det mest præcise bud. Den oplyste leveringstid er dog ikke nogen garanti. Antallet af dage vises i hverdage.

 

Visning af priser
Hos Apuls skal vores priser forstås således, at vi viser to priser. Den første pris er den vejledende pris fra leverandøren. Såfremt prisen er lavere end den vejledende pris, er denne overstreget og vores listepris vil stå ved siden af og være den gældende pris på varen. Der er altså tale om en aktuel listepris og ikke et tilbud.

 

EAN
Vi modtager betaling med EAN numre.

For at betale med EAN, tilføjer du blot varerne til kurven og vælger EAN som betalingsmetode, når du færdiggører bestillingen.

På ordrer, der er under 1.000,- tilføjes et administrationsgebyr på 79,- ekskl. moms.

 

Levering og fragt

Leveringstiden kan variere alt efter, om det er på lager, og hvilket lager vi skal sende fra. Den forventede leveringstid oplyses i forbindelse med produktet og ved en længere leveringstid vil dette også blive oplyst i indkøbskurven. Visse produkter oplyses som "På lager", selvom varen befinder sig på vores lager i udlandet. Dette gøres udelukkende i situationer, hvor vi vurderer at varen kan ankomme hos dig indenfor rimelig tid, i forhold til vores normale leveringstid. Du vil automatisk modtage en mail når pakken bliver afsendt.

Apuls ApS er ikke erstatningspligtig hvis der ved bestilling er angivet en forkert adresse og dette medfører bortkomst eller anden beskadigelse af forsendelsen.
Det er kundens ansvar at oplysningerne om leveringsadresse og navn er korrekt. Hvis disse oplysninger ikke er korrekt og pakken bortkommer under forsendelsen, dækker kunden varerne, da det er denne der har leveret forkerte oplysning.
Kommer en pakke retur pga. forkert leveringsadresse eller anden forkert handling fra kundens side, pålægges et administrationsgebyr på 50kr samt forsendelsesomkostninger, ved genlevering. 
Vi modtager for øjeblikket kun bestilling med leveringsadresse i Danmark. Hvis du ønsker at bestille en vare til et andet land, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på info@apuls.dk.

Udstyr der leveres med fragtmand, leveres som udgangspunkt til kantstenen. 

Tilskadekommet vare
I det tilfælde at en vare kommet til skade eller mistes under transporten ved speditøren, vil det være nødvendigt at afvente deres afgørsel i sagen, før vi kan gå videre med en løsning herpå. Sagsbehandlingstiden kan være op til 14 dage.

 

Fortrydelsesret


Fortrydelsesfristen udløber 365 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen på hver enkelt vare, fra den dato du har modtaget den specifikke vare.
 
Drejer det sig om en aftale om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode, udløber fortrydelsesfristen 365 dage efter den dag, du modtager den første vare.
 
Fristen indebærer, at du har 365 dage fra modtagelsen, til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb, hvis varen er fuldkommen ubrugt. 

I det tilfælde at varen* er taget i brug, har du 30 dage, fra leveringstidspunktet, til at returnere den til os. Ved modtagelsen hos os, vil vi vurdere et beløb som vi kan refundere for varen. Denne vurdering er baseret på varens stand, antal dage den har været i brug, markedsprisen for demo modeller, emballagens stand, m.v. Typisk ligger vores vurderinger på 50-65% af købssummen.

* Visse varegrupper er grundet deres opbygning undtaget fra denne returret, grundet ekstraordinært store omkostninger i forbindelse med retur og gensalg samt varen generelle værdiforringelse efter samling. De undtagede varekategorier er kosttilskud, home gyms og diverse plejeprodukter.

Fortrydelse af en del af købet 
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. 

Bemærk, at du ikke får refunderet fragtomkostningerne , hvis du fortryder en del af dit køb. 

Returnering 
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, skal du returnere varen til os, indenfor 15 dage. Overholder du dog ikke fortrydelsesfristerene skal du selv sørge for at afhente varen igen eller betale for endnu forsendelse. Hvis vi skal hjælpe med en fragtlabel, vil der blive opkrævet 55,- for returneringen. Du er dog velkommen til at benytte en fragtlabel fra din egen fragtmand, men her skal du blot huske at notere dit ordre id samt påføre den stregkode du modtager fra os, udenpå papkassen.


Hvis du ønsker at returnere en vare, der vejer mere end 28kg eller har dimensioner, der overskrider grænserne hos GLS, er det nødvendigt at vi kan afhente den på en palle, i samme størrelse, som varen blev leveret på. Hvis varen oprindeligt ikke blev leveret på en palle, kan du forhøre dig i vores kundeservice, om præcis hvilken størrelse palle der skal bruges. Denne palle kan vi ikke efterlevere og fragtmanden kan ikke medbringe en. De fleste fragtmænd vil tage pallen, som de leverer varen på, men vi anbefaler at du modtager beholder den, i tilfælde af at du får behov for den, til en evt. reklamation. Dette gælder også ved returnering af en brugt vare, indenfor de 30 dage. 

Når du skal sende noget retur til os, skal du udfylde følgende, før at vi kan godkende og oprette din returnering: 

  • Ordrenummer*
  • Dato for køb*
  • Er du privatperson eller erhverv*
  • Produktnavn / varen returneringen omhandler*
  • Årsag for returnering*
  • Og om du ønsker ombytning eller penge retur*

Du skriver blot ind til os på info@apuls.dk og udfylder ovenstående, så sørger vi for at oprette din returnering i vores system. Uanset om du ønsker ombytning af en vare eller returnering og pengene tilbage, så kan vi altid hjælpe dig med, at oprette en label til dig, som så bliver sendt til din mailadresse. Du skal efterfølgende blot printe den ud og sætte på din pakke.

Efter vi har modtaget pakken skal der påregnes minimum 5-15 dages behandlingstid.

*Bemærk at felterne markeret med * skal udfyldes før, at vi kan oprette og godkende din returnering. 

Hvis der er påmonteret et serienummer på varen (uanset type), er det ikke tilladt at afmontere denne label. Serienummeret skal forblive på maskinen. Hvis serienummeret afmonteres, vil din reklamationsret samt returret bortfalde.

Hvis en pakke kommer retur til os, grundet forgæves levering eller ikke afhentet i pakkeshoppen, vil den blive opbevaret og reserveret til kunden i 15-30 dage. Derefter vil ordren blive annulleret og varen vil blive tilgængelig for andre kunder. Der vil påløbe et gebyr på 55,- for pakker der kommer retur, uden at være blevet afhentet i pakkeshoppen. 

Der er ikke returret på reservedele, som vi har måtte skaffe hjem til en specifik sag.

Retur forsendelse
Ønsker du at returnere din ordre, skal du skrive til info@apuls.dk og udfylde nedenstående før vi kan godkende og oprette din returnering: 

  • Ordrenummer*
  • Dato for køb*
  • Er du privatperson eller erhverv*
  • Produktnavn / varen returneringen omhandler*
  • Årsag for returnering*
  • Og om du ønsker ombytning eller penge retur*

Det er også muligt, at du selv indsender pakken til os, men Apuls ApS er derved ikke ansvarlig, hvis pakken mistes eller ikke kan findes på lokationen. Vi anbefaler derfor, at du udelukkende benytter den fragtlabel, som vi tilsender. Ønsker du dog selv, at bruge egen label, skal varen sendes til følgende adresse: 

Apuls ApS

Anker Andersens Vej 8

7160, Tørring

Danmark

ATT: Returafdeling

Frist for returnering af varen
Efter at sagen er oprettet og efterfølgende godkendt hos os, skal varen være returneret til os, indenfor 20 dage. Herefter vil sagen blive lukket og ved evt. ny igangsættelse, vil det blive oprettet som en helt ny sag. Den nye sag vil kræve en ny godkendelse samt følge lovgivningen på det tidspunkt, hvor den nye sag oprettes. Det er derfor ikke muligt at oprette en sag og holde den "åben" i længe tid en 20 dage. Denne regel gælder både i forbindelse med returforsendelse af retur og reklamation.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.
 
Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Denne vurdering er baseret på varens stand, antal dage den har været i brug, markedsprisen for demo modeller, emballagens stand, m.v. Typisk ligger vores vurderinger på 50-65% af købssummen.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen, hvorefter den kan betragtes som brugt.
 
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. 

Da vi oplever at størstedelen af vores kunder ønsker at købe en anden vare i stedet, opretter vi indledningsvist et gavekort på beløbet. Du har mulighed for i stedet at få beløbet refunderet som beskrevet herunder. For at få dem udbetalt, skal du blot besvare den email hvor du modtager gavekort koden.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 365 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. 
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet. Det er derfor ikke muligt at refundere til en bankkonto, hvis købet er gennemført med et betalingskort - vi er her nødsaget til at refundere beløbet, til det betalingskort, der har gennemført købet.
 
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen. 

Varen sendes til:

Apuls ApS

Anker Andersens Vej 8

7160, Tørring

Danmark

ATT: Returafdeling


Du kan også fortryde købet ved at give os besked, og aflevere den personligt på ovenstående adresse. Bemærk at dette kun er muligt, mod forudgående aftale.

Forlænget fortrydelsesret
Hos Apuls.dk har vi indført 356 dages fortrydelsesret. Dvs. at du kan fortryde din vare i 365 dage efter du har modtaget den. Ved de første 365 dage gælder ovenstående regler. Fortryder du efter de lovfæstede 14 dage, gælder nedenstående betingelser: 

  • Produkt skal være i samme stand som da du modtog det. Dvs. at produktet ikke må være taget i brug.
  • Produktets emballage skal være intakt.
  • Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.  

Fortrydelsesret i erhvervskøb
Der ingen fortrydelsesret ved erhvervskøb. 


Skader på omgivelser

Apuls ApS er ikke ansvarlig overfor skader der opstår på en vares omgivelser. Dette gælder eksempelvis ridser i gulv fra fødderne på en træningsmaskine, gulv eller træningsmåtte der smitter af, håndvægte der tabes og alle andre skader på varernes omgivelser. Det er alene op til køberen at vurdere og kontrollere, om varen skader omgivelserne. Hvis du er i tvivl om hvorvidt en vare kan skade omgivelserne, er du meget velkommen til at kontakte os, for at høre vores erfaringer.

 

Samling af træningsmaskiner
Det er muligt at tilkøbe samling af træningsmaskiner og her vil der blive givet individuelle tilbud, alt efter typen og omstændighederne.
I forbindelse med en samling, skal følgende forhold overholdes af køber:

Hvis disse forhold ikke overholdes af køber, vil det medføre et gebyr for kørsel, på 3.000,-. 

Fortrydelsesret ved samling af træningsmaskiner: 
Du har 365 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fristen løber fra den dag, aftalen blev indgået. Hvis du ønsker at få ydelsen leveret før fristen udløber, kan du give dit udtrykkelige forudgående samtykke til, at leveringen begyndes, og at fristen stopper, når ydelsen er fuldt leveret.  

I praksis betyder det, at din fortrydelsesfrist udløber, når ydelsen er fuldt leveret. Du bevarer altså din fortrydelsesret, mens arbejdet eller leveringen står på.

Har du givet dit samtykke til, at arbejdet eller leveringen kan gå i gang, men du alligevel ønsker at benytte din fortrydelsesret, skal du dog være opmærksom på,at vi vil opkræve en rimelig betaling, for det arbejde, der allerede er leveret.(Timeløn og tabt kørsel kunne med fordel angives her)

Du skal inden 365 dage fra aftalens indgåelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved (indsæt mail, tlf. nummer osv.) I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.  Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende den til os. Den finder du medsendt din ordrebekræftelse og nederst i dette dokument/her (indsæt link til standardfortrydelsesformular)

Reklamation
Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som privatkunde kan klage over fejl og mangler ved produktet som er opstået indenfor 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Derudover forudsættes det også at du vedligeholder udstyret korrekt - eksempelvis skal løbebånd have smurt løbefladen med det korrekte silikone, maskiner aftørres efter brug da de ikke er rustfri, m.v. 
Et eksempel på fejlagtigt brug, kan være træningsudstyr eller træningsmaskiner, der placeres udendørs, i en garage, carport, udestue eller lignende, hvor der er fugtigt, høj luftfugtighed eller temperatur der ligger udenfor normal stuetemperatur. I det tilfælde, vil reklamationsretten bortfalde.

Varer som er skadet under kørsel og som er afsendt med Danske Fragtmænd, skal der reklameres over, inden der er gået 7 dage. Dette er vigtigt, da Danske Fragtmænd ikke vil godkende reklamationen. Derfor anbefaler vi altid, at du som kunde, grundigt tjekker din vare igennem, når den ankommer for at se om der skulle være eventuelle skader på selve emballagen. Er der skader på emballagen, skal du indenfor 7 dage, indsende dokumentation for dette.

Hvis der opstår fejl eller problemer med produktet efter, at det er taget i brug, er det vigtigt, at du straks reklamerer over det og ikke blot fortsætter med at bruge varen eller ignorerer dette. Der skal altid reklameres over fejl og mangler, så snart de opstår. Hvis dette ikke overholdes, er vi i vores gode ret til at afvise din reklamation.

Ved reklamation bedes du udfylde- og indsende følgende før din reklamation kan godkendes:

Send en mail til os på info@apuls.dk og oplys følgende:

  • Ordrenummer*
  • Dato for køb*
  • Er du privatperson eller erhverv*
  • Produktnavn / varen reklamationen omhandler*
  • Grund beskrivelse af fejlen*
  • Vedhæft video og billeder af selve fejlen*
  • Billede af serienummer på produktet*

*Bemærk at felterne markeret med * skal udfyldes før, at vi kan oprette din reklamation.

Så snart vi har modtaget din mail, vil vi tage hånd om din henvendelse og vende tilbage til dig hurtigst muligt.

Hvis det ender med, at vi skal have den defekte vare retur og der er tale om en større vare, kan du læse mere om her, hvordan den skal pakkes og gøres klar, så den kan blive afhentet.

Behandlingstiden kan vi ikke sige noget om, da vi tager udgangspunkt i den pågældende reklamationssags omfang. Du vil dog altid blive opdateret løbende om nyt i din reklamationssag.

Hvis det vurderes at fejlen ligger hos forbrugeren, står denne selv for reperationsomkostninger samt tilbagelevering af varen.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.  

Bestiller du en vare som du tager i brug og efterfølgende vil returnere til os, vil der ikke være gratis retur på denne. Skal varen i dette tilfælde retur til os, vil der blive opkrævet 55,- for returneringen. Vi hjælper gerne med at oprette en returlabel til dig.

Hvis du ønsker at returnere en vare, der vejer mere end 28kg eller har dimensioner, der overskrider grænserne hos GLS, er det nødvendigt at vi kan afhente den på en palle, i samme størrelse, som varen blev leveret på. Hvis varen oprindeligt ikke blev leveret på en palle, kan du forhøre dig i vores kundeservice, om præcis hvilken størrelse palle der skal bruges. Denne palle kan vi ikke efterlevere og fragtmanden kan ikke medbringe en. De fleste fragtmænd vil tage pallen, som de leverer varen på, men vi anbefaler at du modtager beholder den, i tilfælde af at du får behov for den, til en evt. reklamation. Dette gælder på samme måde som ved returnering af en vare, uanset hvad årsagen måtte være.

I tilfælde af erhvervskøb, hvor varen bruges i en virksomhed eller til anden kommerciel- eller foreningsmæssig sammenhæng, er der ingen reklamationsret. Vi vil dog hjertens gerne forsøge at afhjælpe problemet, så kontakt os endelig.

I tilfælde af tilbagevendede reklamation, som vi har forsøgt at udbedre 2 gange tidligere, har Apuls ret til at hæve handlen 3. gang fejlen opstår.

Såfremt kunden ikke kan levere tilstrækkelig dokumentation for reklamationens årsag, i form af video eller billeder, kan Apuls ApS nægte at behandle sagen. Ligeledes dækker Apuls ApS ikke evt. transportomkostninger, hvis en sag alligevel skal undersøges hos os, trods manglende dokumentation.

Emballage og palle i forbindelse med retur & reklamation
Vi anbefaler kraftigt at du gemmer den originale emballage til specielt træningsmaskiner eller andet større udstyr, da det ellers kan blive vanskeligt at returnere varen enten ved fortrydelse eller i forbindelse med en reklamation. Det er dit ansvar som kunde, at være i stand til at sende varen retur til os og det kan være vanskeligt at skaffe så store papkasser til forsendelse, hvis det bliver nødvendigt. Vi har ikke mulighed for at udsende ny emballage til forsendelsen og det er derfor noget du selv skal arrangere - vores kraftigt anbefaling er derfor at gemme emballagen.
I tilfældet af en reklamation, er det muligt at indlevere varen til reparation på vores adresse i 7160 Tørring, uden emballage, men dette er ikke en mulighed ved almindelig retur.

Hvis du ønsker at returnere en vare, der vejer mere end 28kg eller har dimensioner, der overskrider grænserne hos GLS, er det nødvendigt at vi kan afhente den på en palle, i samme størrelse, som varen blev leveret på. Hvis varen oprindeligt ikke blev leveret på en palle, kan du forhøre dig i vores kundeservice, om præcis hvilken størrelse palle der skal bruges. Denne palle kan vi ikke efterlevere og fragtmanden kan ikke medbringe en. De fleste fragtmænd vil tage pallen, som de leverer varen på, men vi anbefaler at du modtager beholder den, i tilfælde af at du får behov for den, til en evt. reklamation. Dette gælder på samme måde for både retur og reklamation, uanset hvad årsagen måtte være.

Frist for returnering af varen efter vores anmodning
Hvis vores tekniker vurderer at varen skal retur til os i forbindelse med udbedring af en reklamation, skal varen være returneret til os, indenfor 20 dage. Herefter vil sagen blive lukket og ved evt. ny igangsættelse, vil det blive oprettet som en helt ny sag. Den nye sag vil kræve en ny godkendelse samt følge lovgivningen på det tidspunkt, hvor den nye sag oprettes. Det er derfor ikke muligt at holde en sag kunstigt "åben" i længe tid en 20 dage, efter at vi har bedt om at få varen retur, for at fortsætte sagen. Denne regel gælder både i forbindelse med returforsendelse af retur og reklamation.

Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

  • Navn
  • Adresse
  • Tlf.nr.
  • Mailadresse

Vi registrerer og videregiver dine personoplysninger for at kunne levere varen til dig.  
 
Personoplysningerne registreres hos Apuls ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne, og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
 
Den dataansvarlige på Apuls.dk er Ebbe Maretty Sønderup.

Som registreret hos Apuls.dk, har du altid ret til at sende os dine indvendinger mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven. Henvendelse i den forbindelse sendes til: Info@apuls.dk.


Klageadgang:
Hvis der måtte være et problem af en art, er vi sikre på at vi vil kunne løse alle problemer, hvis du blot kontakter vores kundeservice. Hvis du ønsker det, er det muligt at indgive en klage til konkurrence- og forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg, via www.nævneneshus.dk. EU-kommissionens online klageportal kan også anvendes og denne kanal, vil være velegnet hvis du befinder dig i et andet EU-land end Danmark. En klage kan indsendes her. Ved indsendelse af klage hertil, skal du angive vores kundeservice email som er følgende: info@apuls.dk. Vi håber dog at du vil kontakte vores kundeservice inden nogle af disse klageportaler benyttes, da vi derved kan give dig den bedste hjælp.

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr 
 

Pricerunner købsgaranti
Få dit køb sikret op til 50.000 kroner, hvis et problem skulle opstå i forbindelse med dit køb. Som medlem på PriceRunner får du altid Købsgaranti hos os. Denne ydelse koster intet og gælder for alle medlemmer der er logget ind på PriceRunner.

Hvis du ikke allerede er medlem på PriceRunner og har besøgt os via dem, så kan du inden for en time efter dit køb gennemføre din registrering. Det koster ingenting og tager mindre end tre minutter, og vupti så er dit køb omfattet af garantien! Få PriceRunner Købsgaranti i dag

PriceRunner Købsgaranti sikrer dig i tilfælde af skade på varen ved levering, ødelagt vare, hvis en vare mangler ved levering, hvis varen er forkert eller fejlbehæftet eller hvis levering af varen udebliver. Husk på, at bestillingen skal være adresseret til dig som forbruger.

Hvis noget går galt i forbindelse med dit køb, dækker Købsgarantien dig for såvel anskaffelsesomkostninger som fragtudgifter. Du får også erstatning for den direkte økonomiske skade, du eventuelt har lidt på grund af fejlen. Købsgarantien dækker ikke eventuelt værditab, udeblevne indtægter eller andre direkte eller indirekte omkostninger.

Besøg PriceRunner for at se de endelige betingelser samt en liste med kategorier, der ikke er dækket af garantien.

Vi er en af de udvalgte butikker, som er omfattet af PriceRunners Købsgaranti. På PriceRunner er de butikker, der er omfattet af garantien, markeret med Købsgaranti-symbolet i forbindelse med deres navn. Formålet med Købsgarantien er, at kunder skal kunne føle sig trygge, når de handler på nettet.