Showroom i Tørring Showroom i Tørring
365 dages returpolitik 365 dages returpolitik
Gratis fragt over 399,- Gratis fragt over 399,-
Trustpilot Trustpilot
Facebook (6067) Facebook (6067)
Køb roligt alle dine julegaver nu - vi har 365 dage returret

Click & Collect - Hurtig og nem ekspedition

Hurtig og nem ekspedition med Click & Collect

Nu har du mulighed for at bestille dine varer på apuls.dk og hente dem i vores butik i 7160 Tørring.

Hvordan bestiller jeg med Click & Collect? 

  1. Find den eller de produkter du ønsker at bestille
  2. Gennemfør ordren som normalt, men vælg "Click & Collect" ved valg af leveringsmetode ved check out. (Det koster 0kr at hente dit udstyr med Click & Collect)
  3. Når du har gennemført din ordre, vil der typisk gå op til 30 minutter inden din ordre er klar til afhentning.
  4. Hav dit ordrenummer klar, når du kommer for at hente din ordre.

Hvornår kan jeg hente min Click & Collect pakke?

Du kan hente din Click & Collect indenfor vores åbningstider, som er følgende:

Åbningstider

Mandag 9:00 - 15:30
Tirsdag 9:00 - 18:00
Onsdag 9:00 - 18:00
Torsdag 9:00 - 18:00
Fredag 9:00 - 15:00*
Lørdag* (Hver 2.) 10:00 - 15:30*

* Udviddet åbningstid, fredag d. 23. december. Her holder vi åbent indtil kl. 18:00. Så du kan nå de sidste julegaver med Click & Collect

Lørdags Åbningstider - Vi har åben i vores Showroom hver anden lørdag:

Lørdag d. 3. december 2022 10:00 - 15:30
Lørdag d. 17. december 2022 10:00 - 15:30
Lørdag d. 7. januar 2023 10:00 - 15:30
Lørdag d. 21. januar 2023 10:00 - 15:30
Lørdag d. 4. februar 2023 10:00 - 15:30
Lørdag d. 18. februar 2023 10:00 - 15:30
Lørdag d. 4. marts 2023 10:00 - 15:30

Hvor kan jeg hente min Click & Collect pakke?

Du kan hente din Click & Collect på vores lager i 7160 Tørring:

Adresse

Du finder vores showroom på denne adresse:

Hvor længe er min ordre reserveret ved bestilling med Click & Collect?

Vi reserverer din ordre i 10 dage. Det vil sige, at du skal hente din pakke indenfor 10 dage, medmindre du aftaler andet med vores kundeservice.

Kan jeg risikere, at en vare ikke er på lager?

Det kan desværre forekomme, at en vare alligevel ikke er på lager hos os. Vær selv ekstra opmærksom på lagerstatus ved bestilling. Skulle der opstå problemer, er vi hurtigt behjælpelige med en god alternativ løsning.

Hvornår skal jeg betale min ordre?

Selvom du foretager en bestilling online og indtaster dine kortoplysninger, opkræver vi først beløbet for dine varer, når du henter din ordre. Du betaler dermed først, når du har varen i hænderne.

Hvad skal jeg medbringe, når jeg afhenter min ordre?

Du skal blot vise dit ordrenummer eller navn, som du enten kan printe ud og tage med - eller blot vise den e-mail eller SMS du har fået på telefonen.

Gælder Click&Collect for alle varer på Apuls.dk?

Vi har enkelte varer, som kommer fra fjernlager. Derfor anbefaler vi, at du kontakter vores kundeservice inden du afhenter din pakke:

Kontakt os enten på mail eller telefon

Telefon:
60 62 71 00
 
Mail:

Hvem kontakter jeg, hvis jeg har spørgsmål?

Har du spørgsmål til vores Click & Collect er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller telefon, som ses her ovenfor.