% Fødselsdagsfesten er i gang - Find store besparelse på hele shoppen %

Modtaget en defekt vare?

Vi sikrer os altid kvaliteten på de varer vi sender ud. 

Så hvis du har modtaget en defekt vare, så undskylder vi rigtig mange gange. Det løser vi selvfølgelig med det samme!

Du skal derfor melde skaden til os indenfor 48 timer efter modtagelse. Overskrides den fastsatte tidsfrist, vil Apuls ikke kunne dække skaden.

Send os en mail på info@apuls.dk med dit ordrenummer samt et billede af den defekte vare, så sender vi straks en returlabel til dig. Når vi har fået den defekte vare retur hos os, kan vi sende dig en ny vare eller tilbageføre pengene til dig, alt efter hvad du som kunde ønsker. 

Ønsker du at beholde den defekte vare og vælger at få refunderet en procentdel af varens pris, frafalder garantien også på den del, hvor skaden er. Det vil sige, at du kan ikke, hvis skadens omfang bliver større eller mere synlig, vælge at sende den retur eller ønske pengene tilbage for varen.

 

Levering  Returnering  Betaling

Erhverv  Ordrer  Om os

 

dk