Køb roligt alle dine julegaver nu - vi har 365 dage returret

Modtaget en forkert vare?

Har du ved en fejl, modtaget en forkert vare, bedes du kontakte os på info@apuls.dk og oplyse følgende oplysninger:

  • Dit ordrenummer. Du finder det på din ordrebekræftelse som du har modtaget på mail.
  • Et billede eller link af den vare det drejer sig om. På den måde, kan vi hurtigt finde frem til årsagen af fejlen og forhindre, at det sker igen.

Vi sender naturligvis den korrekte vare omgående. Såfremt vi ønsker den forkerte vare retur, sender vi dig en mail med en returlabel. Fragtomkostningerne er selvfølgelig på vores regning. 

Såfremt der er tale om en større vare, skal vi have den forkerte vare retur, før vi sender dig den korrekte vare.

OBS: Fejl og mangler skal indberettes til Apuls straks eller indenfor 48 timer efter modtagelse.
Er varen taget i brug og der efterfølgende indberettes fejl og mangler ved det forkert modtaget produkt, er Apuls i sin ret til at afvise reklamation og købet kan derfor ikke gå retur eller erstattes med en ny vare. 

 

Levering  Returnering  Betaling

Erhverv  Ordrer  Om os

 

dk