Skal du returnere en større vare som ikke kan gå i pakkeshop (vejer mere end 20kg) kræves det, at der kommer en fragtmand ud og afhenter varen. Skal vi have en fragtmand ud for at hente din vare, vil prisen blive vurderet på hvor stor pakken er og hvor meget den vejer. Vi kan ikke oplyse prisen på forhånd.
Er der tale om en større vare som skal returneres på en palle, skal varen stå fastspændt på pallen og være klar, når fragtmanden kommer forbi og afhenter den. Prisen for returnering af den type størrelse bliver vurderet på baggrund af godsets mål og vægt. Vi kan ikke oplyse prisen på forhånd.
Såfremt godset ikke er klar på pallen ved afhentning, er fragtmanden i sin gode ret til at afvise den. Er dette tilfældet og der skal oprettes en ny afhentning, vil du som kunde blive opkrævet et gebyr for dette.
Når du skal sende en større vare retur til os, skal du udfylde følgende, før at vi kan godkende og oprette din returnering:
- Ordrenummer*
- Produktnavn / varen returneringen omhandler*
- Årsag for returnering*
- Og om du ønsker ombytning eller penge retur*
Du skriver blot ind til os på info@apuls.dk og udfylder ovenstående, så sørger vi for at oprette din returnering i vores system. Uanset om du ønsker ombytning af en vare eller returnering og pengene tilbage, så kan vi altid hjælpe dig med, at oprette en label til dig, som så bliver sendt til din mailadresse. Du skal efterfølgende blot printe den ud og sætte på din vare.
Husk altid at gemme den originale emballage som du modtager din træningsmaskine/udstyr i. I tilfælde af, at noget skal retur til os, kan du nemlig benytte emballagen til det formål.
Bemærk at hvis din vare skal returneres på en palle, er du som kunde selv forpligtet til at fremskaffe en palle. Er der tale om en reklamation, dækker vi pallens pris op til 99,-