% Vores sommer udsalg er i fuld gang - Se de brandvarme besparelser! %

Returnering af større varer

Skal du returnere en større vare som ikke kan gå i pakkeshop (vejer mere end 20kg) kræves det, at der kommer en fragtmand ud og afhenter varen. Skal vi have en fragtmand ud for at hente din vare, vil prisen blive vurderet på hvor stor pakken er og hvor meget den vejer. Vi kan ikke oplyse prisen på forhånd.

Er der tale om en større vare som skal returneres på en palle, skal varen stå fastspændt på pallen og være klar, når fragtmanden kommer forbi og afhenter den. Prisen for returnering af den type størrelse bliver vurderet på baggrund af godsets mål og vægt. Vi kan ikke oplyse prisen på forhånd.

Såfremt godset ikke er klar på pallen ved afhentning, er fragtmanden i sin gode ret til at afvise den. Er dette tilfældet og der skal oprettes en ny afhentning, vil du som kunde blive opkrævet et gebyr for dette.

Når du skal sende en større vare retur til os, skal du udfylde følgende, før at vi kan godkende og oprette din returnering: 

  • Ordrenummer*
  • Dato for køb*
  • Er du privatperson eller erhverv*
  • Produktnavn / varen returneringen omhandler*
  • Årsag for returnering*

Du skriver blot ind til os på info@apuls.dk og udfylder ovenstående, så sørger vi for at oprette din returnering i vores system. Uanset om du ønsker ombytning af en vare eller returnering og pengene tilbage, så kan vi altid hjælpe dig med, at oprette en label til dig, som så bliver sendt til din mailadresse. Du skal efterfølgende blot printe den ud og sætte på din vare. 

Husk altid at gemme den originale emballage som du modtager din træningsmaskine/udstyr i. I tilfælde af, at noget skal retur til os, kan du nemlig benytte emballagen til det formål.

Frist for returnering af varen Efter at sagen er oprettet og efterfølgende godkendt hos os, skal varen være returneret til os, indenfor 20 dage. Herefter vil sagen blive lukket og ved evt. ny igangsættelse, vil det blive oprettet som en helt ny sag. Den nye sag vil kræve en ny godkendelse samt følge lovgivningen på det tidspunkt, hvor den nye sag oprettes. Det er derfor ikke muligt at oprette en sag og holde den "åben" i længere tid en 20 dage. Denne regel gælder både i forbindelse med returforsendelse af retur og reklamation.

Bemærk at hvis din vare skal returneres på en palle, er du som kunde selv forpligtet til at fremskaffe en palle. Er der tale om en reklamation, dækker vi pallens pris op til 99,-  

 

Levering  Returnering  Betaling

Erhverv  Ordrer  Om os