% Foråret og vores forårs udsalg er her endelig - UDSALG på alle kategorier %

Jeg har en reklamation. Hvad gør jeg?

Hvis din vare er gået i stykker og du ønsker at oprette en reklamation hos os, skal du indsende en mail til os på info@apuls.dk og oplyse følgende:

  • Ordrenummer*
  • Dato for køb*
  • Er du privatperson eller erhverv*
  • Produktnavn / varen returneringen omhandler*
  • Årsag for reklamation*
  • Grundig beskrivelse af fejlen*
  • Vedhæftet video og billeder af fejlen*
  • Billede af serienummer på produktet*

Så snart vi har modtaget din mail, vil vi tage hånd om din henvendelse og vende tilbage til dig hurtigst muligt. Vi anbefaler altid, at man gemmer den originale emballage som man modtager sin træningsmaskine/udstyr i. 

Hvis det ender med, at vi skal have den defekte vare retur og der er tale om en større vare, kan du læse mere om her, hvordan den skal pakkes og gøres klar, så den kan blive afhentet.

Behandlingstiden kan vi ikke sige noget om, da vi tager udgangspunkt i den pågældende reklamationssags omfang. Du vil dog altid blive opdateret løbende om nyt i din reklamationssag.

*Bemærk at felterne markeret med * skal udfyldes før, at vi kan oprette din reklamation.

 

Levering  Returnering  Betaling

Erhverv  Ordrer  Om os