% Fødselsdagsfesten er i gang - Find store besparelse på hele shoppen %

Jeg har en reklamation. Hvad gør jeg?

Hvis din vare er gået i stykker og du ønsker at oprette en reklamation hos os, skal du indsende en mail til os på info@apuls.dk og oplyse følgende:

  • Ordrenummer*
  • Dato for køb*
  • Er du privatperson eller erhverv*
  • Produktnavn / varen returneringen omhandler*
  • Hvor er produktet placeret (F.eks. "stuen", "garagen", "udestuen")*
  • Årsag for reklamation*
  • Grundig beskrivelse af fejlen*
  • Vedhæftet video og billeder af fejlen*
  • Billede af serienummer på produktet*

Så snart vi har modtaget din mail, vil vi tage hånd om din henvendelse og vende tilbage til dig hurtigst muligt. Vi anbefaler altid, at man gemmer den originale emballage som man modtager sin træningsmaskine/udstyr i. 

Hvis det ender med, at vi skal have den defekte vare retur og der er tale om en større vare, kan du læse mere om her, hvordan den skal pakkes og gøres klar, så den kan blive afhentet.

Frist for returnering af varen efter vores anmodning
Hvis vores tekniker vurderer at varen skal retur til os i forbindelse med udbedring af en reklamation, skal varen være returneret til os, indenfor 20 dage. Herefter vil sagen blive lukket og ved evt. ny igangsættelse, vil det blive oprettet som en helt ny sag. Den nye sag vil kræve en ny godkendelse samt følge lovgivningen på det tidspunkt, hvor den nye sag oprettes. Det er derfor ikke muligt at holde en sag kunstigt "åben" i længere tid en 20 dage, efter at vi har bedt om at få varen retur, for at fortsætte sagen. Denne regel gælder både i forbindelse med returforsendelse af retur og reklamation.

Behandlingstiden kan vi ikke sige noget om, da vi tager udgangspunkt i den pågældende reklamationssags omfang. Du vil dog altid blive opdateret løbende om nyt i din reklamationssag.

*Bemærk at felterne markeret med * skal udfyldes før, at vi kan oprette din reklamation.

 

Levering  Returnering  Betaling

Erhverv  Ordrer  Om os

 

dk