Showroom i Tørring Showroom i Tørring
365 dages returpolitik 365 dages returpolitik
Gratis fragt over 399,- Gratis fragt over 399,-
Trustpilot Trustpilot
Facebook (6067) Facebook (6067)
% Fødselsdagsfesten er i gang - Find store besparelse på hele shoppen %

Cable Lateral Raises

Denne øvelse er en super god isoleringsøvelse for den midterste del af deltoideus (skulder). 

Guide til Cable Lateral Raises:

  1. Sæt håndtagene fast i remskiverne helt nede i bunden af kabeltårnet
  2. Vælg den vægt du vil træne med 
  3. Stå i midten af kabeltårnet og kryds dine hænder
  4. Tag fat med højre hånd i håndtaget fra venstre side og modsat med venstre hånd i højre side
  5. Stå lige op med armene foran dig
  6. Hold albuerne høj og stræk armene ud i en halvcirkelbevægelse
  7. Når armene er oppe i skulderhøjde, skal du holde et kort spænd og sænke langsomt vægten tilbage til udgangspunktet.  
  8. Gentag øvelsen

Vigtig ved Cable Lateral Raises: Formen er vigtigere end vægten - så fokusere på at denne øvelse er en isolationsøvelse.

Gode råd til Cable Lateral Raises: Denne øvelse kan også laves med en arm af gangen One-arm Cable Lateral Raises.