Sund jordbær smoothie med mango

Om sommeren er det de kolde drikke vi har lyst til, så vi kan blive kølet lidt ned. 

Så her får du en lækker og frisk smoothie med jordbær og mango som kun tager 2 min. at lave.

Denne smoothie er rig på proteiner og uden mælkeprodukter.

Sund jordbær smoothie med mango

Denne opskrift giver 1 smoothie.

1 smoothie indeholder 270.2 kcal og 25.4 g protein.

Ingredienser 

  • 2.3 dl frossen jordbær og mango uden tilsat sukker
  • ½ frossen og udskåret banan
  • 1.7 dl mandeldrik eller mere for at gøre den tyndere
  • 1 spsk. BodyLab Whey 100 proteinpulver med vanilje
  • En smule salt

Fremgangsmåde

1. Put alle ingredienserne i en blender. Blend indtil den er glat. Hvis blandingen er for tyk, tilsættes der yderligere mandeldrik i små mængder ad gangen, indtil den ønskede konsistens. 

2. Blandingen hældes i et glas og pyntes evt. med friske bær og BodyLab Zero Topping (Salted Caramel og White Chocolate passer rigtig godt til den friske bærsmag). Kan nydes på farten i en shaker, som morgenmad, eller til at tilfredsstille den søde tand. 

PS. Hvis du ønsker at smoothien skal være helt uden mælkeprodukter skal du huske at bruge en plantebaseret proteinpulver.

Note: mængden af ingredienserne er kun vejledende. Du er velkommen til at bruge mere eller mindre, så din smoothie opnår den ønskede konsistens.