Servicering og Serviceaftaler

Hos Apuls.dk er vi med igennem hele processen og vores kunder står aldrig alene. Vi tilbyder altid efterfølgende servicering af vores udstyr og ønsker man at tegne en serviceaftale, er dette også muligt. Fordelen ved en serviceaftale er, at man altid holder sit udstyr klar til brug og man er fri for uforudsete udgifter og bøvl med udstyret. Der findes ikke en standard-løsning i forhold til en serviceaftale – dette kan variere meget fra kunde til kunde. I fællesskab finder vi frem til den løsning som passer bedst til lige netop jer. Det er selvfølgelig også muligt at kontakte en af vores dygtige teknikere, hvis man oplever problemer med en træningsmaskine eller andet udstyr – vi kræver ikke at der er tegnet en serviceaftale hos os. Vi forsøger altid at hjælpe vores kunder så hurtigt som muligt og på bedst mulige vis.

Hvad indebærer en serviceaftale hos Apuls?

  • Efterspænding af bolte
  • Test af maskiner (mislyde og slitage)
  • Smøring af maskiner
  • Eventuel rensning/rengøring af f.eks. løbebånd og lignende
  • Grundig information omkring udførelse

I forhold til prisen på en serviceaftale, er der flere faktorer som spiller ind. Vi skræddersyer derfor en aftale som passer til jeres ønsker og behov. Nogle af de ting der har indflydelse på prisen, er f.eks.:

  • Antal besøg pr. år
  • Størrelse på rum / mængde af udstyr
  • Kørsel
  • Servicetid

Hos Apuls tilbyder vi servicering af fitnessudstyr i hele landet og vi vil hellere end gerne hjælpe jer, hvis uheldet skulle være ude. Vi tilbyder også service af udstyr, som ikke er købt hos os. Vi kan dog ikke altid garantere, at vi kan løse problemet eller vi ligger inde med de originale reservedele. Så uanset problemet, så tøv ikke med at kontakte os – vi er klar til at hjælpe jer!

 

Læs mere